Instrucțiuni

Recomandări pentru lectori:

  • Materialul de prezentare

Doar prezentările în format digital vor fi acceptate. Vă rugăm să predaţi aceste prezentări cu cel puţin 3 ore înaintea începerii sesiunii dumneavoastră. Laptopuri conectate la proiectoare sunt puse la dispoziţia dumneavoastră.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu va fi folosită fără permisiunea acestuia. În cazul în care doriți să introduceți și un material video alături de prezentarea Power Point, vă rugăm să vă asigurați că acestea funcționeză adecvat și în sala de conferinta chiar daca s-a verificat în prealabil la centrul de preluare lucrări. Vă rugăm să realizați verificarea în timpul unei pauze de cafea sau prânz înaintea sesiunii în care prezentați lucrarea.

Vă rugăm să rețineți faptul că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

Observaţie importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a putea folosi prezentarile de pe MacBook pe un laptop cu alt sistem de operare, vă rugăm să respectați condițiile de mai jos înainte de a aduce lucrarea la centrul de preluare al lucrărilor.

  • Salvați prezentarea ca și o prezentare Power Point.
  • Folosiți un font comun la fel ca și Times New Roman, Arial, Verdana.
  • Introduceti imagini ca si JPG (nu folositi TIF, PNG sau PICT – exista posibilitatea ca acestea să nu poată fi vizibile pe un laptop cu alt sistem de operare).

Vă reamintim că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

  • Centrul de preluare al prezentărilor

Este amplasat în cadrul locaţiei manifestării (Grand Hotel Italia), cu următorul orar:

  • Joi, 1 Iunie 2017 7:30 – 19:00
  • Vineri, 2 Iunie 2017 7:30 – 18:00
  • Sâmbătă, 3 Iunie 2017 8:30 – 13:00

Specificații tehnice:

  • Vă rugăm să aduceţi prezentarea pe următoarele suporturi portabile: DVD, USB stick, Hard extern
  • Versiunile Power Point care pot fi folosite sunt: ‘97, 2000, 2003, XP, 2007, 2010, 2016.
  • Salvaţi cu extensia *.ppt- sau *.pps-. Nu folosiţi funcţia –pack&go-. Asiguraţi-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate separat pe suportul portabil.
  • Animaţiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să se afle în același director.
  • Nu folosiţi parole pentru fișiere.
  • Vă recomandăm să folosiţi fonturi comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă folosiţi Powerpoint.Mac sau Keynote vă rugăm să exportaţi prezentarea dumneavoastră ca *.ppt- pentru Windows.

Prezentare:

  • Vă rugăm să ajungeţi în sală cu destul timp înainte de începutul prezentării dumneavoastră. Comunicaţi moderatorului detaliile prezentării și faceţi cunoștinţă cu asistentul tehnic. Familiarizaţi-vă cu telecomanda de proiecţie, timer-ul și microfonul.
  • Urmaţi cu stricteţe timpul alocat prezentării și instrucţiunile moderatorilor.

Recomandări pentru moderatori:

Dragi colegi,
Comitetul Ştiinţific vă mulţumeşte pentru acceptul dumneavoastră de a modera una sau mai multe sesiuni ale Conferinței. Aveţi o poziţie importantă în asigurarea succesului acestei manifestări. Sperăm că informaţia următoare vă va fi de folos.

  • Înainte de sesiunea dumneavoastră:
    ¬ Identificaţi sala de conferinţe unde va avea loc sesiunea pe care o moderaţi și ajungeţi la aceasta cu câteva minute înainte de începerea lucrărilor.
    ¬ Faceţi cunoștinţă cu asistentul tehnic responsabil de această sală. Dacă întâmpinaţi orice problemă, vă rugăm să cereţi asistentului tehnic să vă ajute.
  • În timpul sesiunii:
    ¬ Reamintiţi audienţei să își comute telefoanele pe modul silenţios.
    ¬ Începeţi sesiunea la timp chiar dacă participarea este redusă.
    ¬ Nu acceptaţi încălcări ale timpului de prezentare.
  • Anunţuri:
    ¬ Nu este permisă filmarea sau fotografierea pe parcursul sesiunii, în afara celor oficiale.
    ¬ Anunţaţi schimbările care v-au fost comunicate de organizatori (dacă există).

Recomandări pentru E-postere:

Participanții ale căror rezumate sunt selectate pentru prezentare E-Poster, sunt rugaţi să pregătească în format power point sau pdf, maxim 8 slide-uri.

Posterul electronic sau E-posterul va fi afişat la faţa locului pe un ecran mare LCD şi va fi disponibil pentru vizualizare în orice moment pentru participanţi.
E-posterul nu necesită printare!

Toti autorii vor fi contactati in legatura cu detaliile de prezentarea ale e-posterului.

Autorul prezentator trebuie sa fie la locul prezentarii cu 10 minute înainte de începerea sesiunii de E-postere. Fiecarui poster ii sunt alocate 7 minute de prezentare care includ 2 minute pentru discutii.

Instructiuni pentru prezentarea E-poster:

  • Prezentare în format Power Point (PPT), maxim 8 slide-uri, limba engleză
  • Vizionarea și jurizarea e-posterelor se va desfășura în cadrul sesiunilor dedicate secţiunii, când este obligatorie prezenţa unuia dintre autori pentru prezentarea posterului
  • Sunteţi rugat să predaţi lucrarea pe un memory stick cu minim 3 ore înainte de prezentare la Centrul de preluare lucrări din incinta locației
  • Intervalul orar de afișare a e-posterelor este:
    ¬ Joi, 1 Iunie 2017 15:00 – 19:00
    ¬ Vineri, 2 Iunie 2017 08:00 – 12:00
  • Evaluarea e-posterelor va avea loc în data de 2 Iunie 2017 între 13:30-14:30 de o comisie stabilită de comitetul științific.
  • În acest interval, este recomandat ca autorul prezentator să fie prezent pentru evaluare.

MEDIA
PARTNERS

04
02
05
03
01